عایق اپوکسی سه بعدی یکی از عایق های نسل جدید است که اخیرا در کشور ما بسیار کاربرد پیدا کرده است .

این عایق ها نوعی عایق هستند که از مخلوط اپوکسی بدست می آید . این عایق ها خاصیتی دارند که می توانند بسیار مقاومت بالایی را ایجاد کنند . این عایق ها قابلیت ارائه انواع طرح و نقش روی خود را دارند .

این عایق ها هم می توانند بر روی پشت بام اجرا شوند و هم در داخل منازل ، برای مثال برای عایق بندی اتاق خواب و کف پوشی .

این عایق ها قابلیت چاپ نقش بر روی خود را دارند .

به همین دلیل به عایق های اپوکسی که در داخل منزل استفاده می شوند و یا برای عایق های حمام و سرویس استفاده می شوند می توان نقش های دلخواه را چاپ کرد . به همین دلیل به این عایق ها سه بعدی گفته می شود که ان ها را با نام عایق اپوکسی سه بعدی می شناسند .

این عایق ها توسط موارد مخصوص و رزین اپوکسی و رنگ مورد نظر ترکیب می شوند و در نهایت یک محصول با حالت پلاستیکی ولی نه دقیقا پلاستیک بدست می آید که در محل مورد نظر توسط اکیپ مخصوص پخش می شود .

یکی از مهم ترین مسائل در مورد عایق های اپوکسی همین اکیپ می باشد و با وجه به نوپا بودن این نوع عایق ها می توان گفت اکیپ کاربلد در این زمینه فعلا به اندازه کافی وجود ندارد به همین دلیل باید از اکیپ متخصص استفاده کرد .

این عایق ها به دلیل حساسیت بالا باید توسط نیروی دوره دیده انجام شود . 

نصب این عایق ها توسط تجهیزات مخصوص باید در محل اجرا شود . پس از اجرا نکته مهم در نقش بندی  و چاپ طرح روی ان می باشد . که در یک پروسه بیار حساس انجام می گیرد .

یک نکته مهم دیگر در این مورد رعایت تناسب طرح ها در محیط های مورد نظر است .

این عایق ها را می توان برای کف حمام و سرویس بهداشتی بخوبی با طرح های خاص خود اجرا کرد .

امروزه این عایق ها هم به دلیل زیبایی و هم به دلیل مقاومت بسیار بالا در محیط های مورد نظر طرفداران زیادی پیدا کرده اند .

هم اکنون این عایق ها توسط متخصصین نصب این عایق ها اجرا می شوند . جهت همکاری در مورد این عایق ها نیز می توانید با ما همکاری نمائید . شماره تماس های موجود در این وبلاگ راه های ارتباطی شما با ما هستند .

جهت عایق های اپوکسی کافیست با ما تماس گرفته و پروژه خود را با ما آغاز نمائید .با تشکر

سایت پبمانکار آسفالت ( آسفالت کار )