آسفالت در واقع یک نوع عایق در سطح جاده ها می باشد و می توان از آن برای پشت بام ها، محوطه سازی ها و... اشاره نمود.
شرکت های تهیه و ارائه خدمات آسفالت معمولا دارای اکیب نصب و اجرای آسفالت می باشند و شما می توانید پس از خرید آسفالت مورد نظر اجرای آن را به شرکت مورد نظر واگذار نماید.
برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات آسفالت دارای مشاوران و کارشناسانی هستند که می توانند برحسب پروژه شما را در انتخاب آسفالت مورد نظر یاری نمایند.
در برخی موارد شما می توانید نسبت به ترمیم پروژه مورد نظر اقدام نماید تا باعث صرفه جویی در هزینه های خود شوید.آسفالت جاده  از جمله این گونه موارد می باشد .
خوشبختانه شرکت های زیادی هستند که می توانند ترمیم آسفالت مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند ترمیم آسفالت به مراتب هززینه کمتری دارد و در صورتی که محیط مورد نظر پتانسیل کافی داشته باشد می توان آسفالت را ترمیم کرد .
در برخی موارد که آسفالت محل مورد نظر شما نیاز به تخریب داشته باشد می توانید به شرکتی مراجعه نماید که دارای ماشین آلات به روز بوده و کم ترین آسیبی به زیر ساخت پروژه های شما وارد نمی کند .
همانطور که مطلع هستید زیر سازی آسفالت یکی از عوامل مهم در افزایش عمر مفید آسفالت مورد نظر می باشد.
شما می توانید برای آسفالت کاری جاده ها و سطح فرودگاه ها از آسفالت گرم استفاده نماید که دارای کیفیت بالا بوده و مقاومت لازم در برابر فشار وارد شده بر سطح آسفالت را می تواند تحمل نماید. آسفالت برای محیط هایی که فشار در انها زیاد است باید با دقت بسیار بالایی اجرا شود . اینگونه آسفالت باید حتما از جنس بسیار مرغوب مصالح تهیه شود و نخوه اجرای آن به گونه ای باشد تا در برابر فشار ها ماشین آلات سنگین و پر تردد مقاومت لازمه را داشته باشد و در کوتاه مدت دچار تخریب و نشست نشود .
آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است. 
ضخامت آسفالت یکی دیگر از عوامل مهم برای در کیفیت آسفالت می باشد که بهتر است برای مناطق پر تردد از آسفالتی با ضخامت بیشتر استفاده شود.
استفاده از غلتک و عملیات متراکم سازی باعث افزایش چسیندگی آسفالت مورد نظر می شود و شما می توانید از استحکام آسفالت مورد نظر اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت مشاوره در رابطه با انواع پروژه های آسفالت کاری و عایق بندی با ما تماس بگیرید !

با تشکر

پیمانکار آسفالت