پیمانکار اسفالت

اجرای انواع اسفالت در تهران و تمامی شهرهای اطراف

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

عایق حفاظتی

همواره بهترین عایق برای سطح جاده ها آسفالت می باشد که تا به امروز هیچ عایقی جایگزین آن نشده است.
آسفالت ماده‌ای سیاه، چسبناک و بسیار چسبنده یا شبه جامداست . آسفالت از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته می‌شود و در ساخت جاده، باند فرودگاه و پشت بام ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شود.
آسفالت در انواع مختلف آسفالت گرم ، آسفالت سرد که به اصطلاح تراشه آسفالت نیز گفته می شود تهیه و در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود.
آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت‌هایی گفته می شود که درتهیه آن‌ها قیر و مصالح سنگی در دمای مناسب با یکدیگر مخلوط شوند.
آسفالت گرم همواره یکی از آسفالت های با کیفیت می باشد که داری عمر و کیفیت بالایی می باشد و برای اجرای انواع پروژه ها می توان از آسفالت گرم استفاده نمود.
آسفالت حمل شده توسط کامیون ها در فینیشر محل پخش تخلیه می شود. درجه حرارت آسفالت تخلیه شده در فینیشر برای دانه بندیهای پیوسته نبایستی از 120 درجه سانتیگراد کمتر باشد تا عمل چسیندگی به نحو احسن صورت گیرد.
یکی از راه های افزایش کیفیت آسفالت گرم بعد از اجرا حفاظت از آسفالت مورد نظر بعد از اجرا می باشد به طوری که دردر اثر سرد شدن استحکام لازم را به دست آورد.
برای اجرای آسفالت در مساحت های بزرگ همواره یک شرکت بزرگ با تجهیزات مدرن را انتخاب نماید.
حداقل درجه دمای لازم برای اجرای آسفالت گرم 10 درجه می باشد و آسفالت کاری در دمای کم تر از 10 درجه به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
درجه حرارت مناسب برای پخش آسفالت و کوبیدن آسفالت به نوع آسفالت و قیر به کار رفته در آن بستگی دارد.
از نکات مهم در استفاده از آسفالت گرم مدت زمان حمل آن توسط کامیون ها می باشد به طوری که اگر این زمان بیشتر باشد قیر موجود در سطح آسفالت به لایه های زیرین نفوذ کرده و باعث چسبندگی آن به کف کامیون می باشد ولایه های بالایی به دلیل نبود قیر کافی از چسبندگی پایینی برخوردار می باشند که می تواند باعث تکه تکه شدن آسفالت در مدت زمان کوتاهی شود.
می توان به صراحت بیان کرد که اجرای پروژه های راه سازی با آسفالت استاندارد و تولید شده در کارخانه های مدرن می تواند به صورت چشم گیری حوادث رانندگی را کاهش دهد.

اجرای آسفالت برای خیابان با اجرای اسفالت برای کف منزل یا پشت بام متفاوت است و باید حتما اسفالت کار این گزینه ها را در نظر بگیرد . اگر برای همه محیط ها از یک نوع اسفالت و یک شیوه کار استفاده کند اولا بی نخصصی خود در حرفه اش را نمایش میدهد و هم اینکه ممکن است شما برای اجرای اسفالت پشت بام که هزینه به مراتب کمتری دارد هزینه اسفالت با مقاومت بیشتر که برای اسفالت پارکینگ یا اتوبان استفاده می شود را بپردازید که در حالت کلی نیازی به ان ندارید . 

پس برای همکاری با اینگونه شرکت ها جهت استفاده از خدماتشان حتما با حرفه ای ها کار کنید .

باتشکر

۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

محوطه کاری

محوطه کاری 

خدمات محوطه کاری یکی از عمده فعالیت هایی می باشد که هنگام اتمام هر پروژه ای لازم است تا انجام شود . محوطه کاری می تواند برای هر محیطی اجرا شود برای مثال اگر قصد شما اجرای محوطه برای یک مجتمع مسکونی است حتما باید کارهای جدول کشی و همچنین اجرای زیرسازی و در نهایت اسفالت روی ان انجام شود .

پس شما در این حالت به یک پیمانکار با تجربه در این زمینه نیاز خواهید داشت . اما ممکن است این محوطه سازی برای یک باغ یا ویلا صورت گیرد . معمولا ویلا ها دارای محوطه های بزرگی هستند و حیاط جلویی یا حیاط پشتی و با هردو لازم است تا محوطه کاری شوند . این محوطه کاری می تواند شامل راه کشی تعیین محدوده محوطه برداشت محل های درخت کاری ، جدا کردن محل های نشیمن ، ایجاد فضاهای بین محوطه و .... باشد .

اما چندین نکته در این مورد سیار مهم است .

مورد اول که مهمترین موضوع در بحث محوطه کاری می باشد بهره برداری و استفاده بهینه از محیط می باشد . این موضوع در محوطه کاری  به شدت مهم است و باید توسط مهندس متخصص اجرا شود .

چه زیاد بودند محیط های کوچکی که با بهره برداری بسیار مناسب بهترین بازدهی را برای محیط داشته اند و چه زیاد بودند متراژ های بسیار بزرگ که در اثر برداشت نادرست از محیط تخریب شده و فضای مفید از بین رفته است . همانطور که میدانید کارهای عمرانی هم به راحتی قابل بازگشت و جبران خطا نیستند و باعث هدررفت هزینه و دوباره کاری بسیار می شود .

پس به همین دلیل محوطه کاری یکی از کارهای حساس در انتهای هر پروژه می باشد .

زمانی که یک مجتمع مسکونی به اتمام می رسد مسلما باید محوطه سازی و فضای سبز کاری در محوطه اجرا شود . این اجرا ممکن است با طراحی یک نقشه بسیار زیبا از نمای بالا برای محیط طراحی شود .

برای مثال ممکن است یک فضای تفریحی برای این محوطه در نظر گرفته شود و یا بخش کوچکی برای پارکینگ و بخشی برای راه رو دربین این محیط ها . پس محوطه کاری در تمامی محیط ها باید به دقت و زیر نظر مهندس مربوطه اجرا شود تا از وارد امدن هرگونه خسارت احتمالی بعدی جلوگیری شود .

برای محوطه کاری می توانید با پیمانکارانی همکاری نمائید که محوطه کاری  را به صورت کنترات اجرا می کنند و کل پروژه را تحویل گرفته و کار نهایی را تحویل می دهند .

استفاده از ماشین الاتی که برای تخریب یا زیرسازی استفاده میشوند و یا ماشین الات مدرنی که جهت اجرای عایق اسفالت استفاده می شوند در این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . توجه داشته باشید که زیر سازی و شیب بندی یکی از نکات بسیار مهم در اجراری محیط محوطه است و باید با دقت کافی انجام شود . لذا اگر محل مورد نظر برایتان مهم است حتما در هزینه های زیر سازی نهایت وسواس را به خرچ دهید و کاری تمیز داشته باشید . چرا که رو سازی با هزینه کمتری قابل تغییر است اما زیر سازی نه .

جهت مشاوره و همچنین اجرای پروژه های محوطه کاری با شرکت ما نیز می توانید در ارتباط باشید و یا در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره یا ما تماس بگیرید .

باتشکر

 

۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

عایق نانو

عایق نانو 

عایق نانو نسل جدید عایق های حفاتی هستند که در واقع می توان گفت یک تحول عظیم در صنعت عایق های رطوبتی و حفاطتی بودند . در این بین می توان گفت شما اگر می خواهید از عایق هایی همچون ایزوگام استفاده کنید اما توجه داشته باشید که همیشه دنبال روش های جدید هم بروید . عایق هایی هستند که جدبدا تولید و روانه بازار شده اند این عایق ها عایق هایی هستند که از جنس اپوکسی و  محصولات مشابه هستند که دارای ویژگی های خاصی می باشد .

علاوه بر این ویژگی ها این محصولات زیبایی خاصی دارند و حتی می توان انواع نقش های مختلف را روی انها اجرا کرد .

این عایق ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند معروف شده اند . در واقع هم می توان از این محصول با مقدار  کم استفاده کرد تا محیط مور نظر اب بندی شود و هم می توان با هزینه کمتر عایقی بسیار مقاوم داشت .

برای مثال در طی یک ازمایش مقاومت 1 سانتی متر از این محصول برابر با همان مقدار مقاومت در 10 سانتی متر بتن محاسبه شده است .

توجه داشته باشید که این عایق ها جدید هستند و هنوز انچنان در میان مردم شناخته نیستند . به همین دلیل به شکل گسترده در رابطه با انها در سطح اینترنت مطالب زیادی وجود ندارد .

اپوکسی که ماده اصلی تشکیل دهنده این عایق ها می باشد خود به تنهایی از مقاومت بالایی برخوردار است .

کاربرد عایق نانو 

عایق نانو می تواند برای چدین مورد به کار گرفته شود اما مهم تر از همه  عایق بندی و اب بندی محیط مود نظر می باشد . همانطور که گفته شد این عایق ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توان طرح ها و نقشه های خاصی را روی ان چاپ کرد پس به این ترتیب می توان کف حمام را با یک طرح زیبا عایق بندی کرد .

نه تنها برای حمام بلکه برای اتاق خواب ، پذبرایی و کف آشپزخانه نیز می توان از این عایق ها استفاده کرد .

همچنین نکته مهمی که در رابطه با این عایق ها در مقایسه با عایق های سنتی همچون ایزوگام وجود دارد این است که مثلا در عایق کاری پشت بام زمانی که عایق شما از نوع ایزوگام می باشد یکی ازعمده مشکلات که وجود دارد مشکل تردد بر روی ان می باشد . راه رفتن بر روی ایزوگام هم سخت تر است و هم باعث ایجاد اسیب در سطح ان می شود .

به همین دلیل ایزوگام از ابتدای تولید این مشکل را داشته است . اما عایق های نانو جدید هیچکدام از این مشکلات را ندارند و مشکل تردد بر روی این عایق ها کاملا رفع شده است و به همین دلیل هم می توان در داخل منزل برای پوشش و جلوه کف اتاق ها از ان استفاده کرد .

مشکل دیگری که در ایزوگام و عایق های سنتی وجود دارد مقاومت در برابر گرما و سرما می باشد که دامنه تحمل ایزوگام و همچنین اسفالت بسیار کم است و در سرما ها و یا گرما های شدید حتما دچار تخریب می شوند . اما دامنه تحمل تعییرات دما در عایق نانو قابل مقایسه با این محصولات نیست .

شما جهت کسب اطلاعات کافی ، مشاهده نمونه پروژه های انجام شده با عایق های نانو و همچنین کسب سایر اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید .

باتشکر

۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

آسفالت جاده

آسفالت در واقع یک نوع عایق در سطح جاده ها می باشد و می توان از آن برای پشت بام ها، محوطه سازی ها و... اشاره نمود.
شرکت های تهیه و ارائه خدمات آسفالت معمولا دارای اکیب نصب و اجرای آسفالت می باشند و شما می توانید پس از خرید آسفالت مورد نظر اجرای آن را به شرکت مورد نظر واگذار نماید.
برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات آسفالت دارای مشاوران و کارشناسانی هستند که می توانند برحسب پروژه شما را در انتخاب آسفالت مورد نظر یاری نمایند.
در برخی موارد شما می توانید نسبت به ترمیم پروژه مورد نظر اقدام نماید تا باعث صرفه جویی در هزینه های خود شوید.آسفالت جاده  از جمله این گونه موارد می باشد .
خوشبختانه شرکت های زیادی هستند که می توانند ترمیم آسفالت مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند ترمیم آسفالت به مراتب هززینه کمتری دارد و در صورتی که محیط مورد نظر پتانسیل کافی داشته باشد می توان آسفالت را ترمیم کرد .
در برخی موارد که آسفالت محل مورد نظر شما نیاز به تخریب داشته باشد می توانید به شرکتی مراجعه نماید که دارای ماشین آلات به روز بوده و کم ترین آسیبی به زیر ساخت پروژه های شما وارد نمی کند .
همانطور که مطلع هستید زیر سازی آسفالت یکی از عوامل مهم در افزایش عمر مفید آسفالت مورد نظر می باشد.
شما می توانید برای آسفالت کاری جاده ها و سطح فرودگاه ها از آسفالت گرم استفاده نماید که دارای کیفیت بالا بوده و مقاومت لازم در برابر فشار وارد شده بر سطح آسفالت را می تواند تحمل نماید. آسفالت برای محیط هایی که فشار در انها زیاد است باید با دقت بسیار بالایی اجرا شود . اینگونه آسفالت باید حتما از جنس بسیار مرغوب مصالح تهیه شود و نخوه اجرای آن به گونه ای باشد تا در برابر فشار ها ماشین آلات سنگین و پر تردد مقاومت لازمه را داشته باشد و در کوتاه مدت دچار تخریب و نشست نشود .
آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است. 
ضخامت آسفالت یکی دیگر از عوامل مهم برای در کیفیت آسفالت می باشد که بهتر است برای مناطق پر تردد از آسفالتی با ضخامت بیشتر استفاده شود.
استفاده از غلتک و عملیات متراکم سازی باعث افزایش چسیندگی آسفالت مورد نظر می شود و شما می توانید از استحکام آسفالت مورد نظر اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت مشاوره در رابطه با انواع پروژه های آسفالت کاری و عایق بندی با ما تماس بگیرید !

با تشکر

پیمانکار آسفالت

۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

کارخانه تولید آسفالت

شرکت های آسفالت کار عمده فعالیت خود را برای تهیه و پخش آسفالت مورد نیاز شما عهده دار شده اند تا بتوانند پروژه آسفالت شما را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانند.
شرکت های پخش آسفالت معمولا دارای کارخانه تولید آسفالت می باشند که می توانید اجرا و خرید آسفالت مورد نظر را به شرکت مربوطه بسپارید.
اگر به فکر اجرای پروژه خود دنبال شرکت معتبر در زمینه آسفالت کار هستید می توانید به شرکت هایی که دارای سابقه کار درخشان در این زمینه هستند مراجعه نماید.
شرکت های معتبر آسفالت کار معمولا دارای ماشین آلات به روز برای حمل و اجرای آسفالت مورد نظر می باشند که در اسرع وقت پروژه های شما را به اتمام می رسانند.
آسفالت که تا به امروز یکی از پرکاربردترین عایق ها در سطح جاده مورد استفاده واقع شده است و هیچ جایگزینی برای آن جایگزین نشده است.در انواع مختلف آُسفالت گرم، آُسفالت سرد ( تراشه آسفالت ) و... تولید و روانه بازار می شوند که بسته به نوع پروژه می توانید آسفالت مورد نظر را خریداری نماید.
استفاده از تجهیزات مدرن و آزمایشگاه های پیشرفته برای تهیه آسفالت می تواند عمر مفید آسفالت را چندین برابر افزایش دهد.
زیرسازی و شیب بندی یکی از عوامل مهم در اجرای پروژه ها می باشد و شرکت مورد نظر باید از مهندسان خبره و دستگاه های مجهز برای این کار بهره ببرند چرا که هرگونه سهل انکاری در امورات زیرسازی و شیب بندی می تواند باعث نشست بخشی از آسفالت و تکه تکه شدن آسفالت در مدت زمان کوتاه شود.
همواره جهت سهولت برای اجرای پروژه های شرکت هایی را برای عقد قرارداد انتخاب نمایید که بتواند خدمات خود را در سطح گسترده ارائه نماید و در اجرای پروژه های مورد نظر شما هیچ گونه کمبودی نداشته باشد.
قیمت آسفالت بسته به نوع و ضخامت آسفالت متفاوت می باشد و برای دریافت قیمت دقیق آسفالت باید با کارشناسان و مشاوران شرکت های آسفالت کار در تماس باشید.

۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

آسفالت چیست

آسفالت در واقع ماده ای است که از ترکیب دو محصول شن با قیر تولید می شود و اصلی ترین کاربرد آسفالت در جاده ها می باشد.
شرکت های زیادی هستند که اقدام به فروش و اجرای پروژه های آسفالت کاری درسطح کشورعهده دار شده اند و می توانند خدمات خود را در سطح گسترده ارائه نمایند.
برای اجرای پروژه های خود با کیفیت بالا می توانید موارد زیر را مد نظر قرار دهید تا از محصول خریداری شده به مدت طولانی استفاده نماید.
زیرسازی و اجرای صحیح عملیات آسفالت توسط اکیپ دستی و ماشن آلات اتوماتیک راه سازی با تضمین و مهمتر از آن نظارت صحیح بر اجراء آن می باشد، که بر عهده کارشناسان با سابقه شرکت می باشد.
همانطور که می دانید اگر در زیر سازی آسفالت محل مورد نظر از ماشین آلات فرسوده استفاده شود ممکن است پس از مدت طولانی باعث نشست آسفالت محل مورد نظر می شود.
نشست آسفالت علاوه بر ایجاد دست انداز در سطح جاده باعث جمع شدت آب در فصول بارشی می شود که در زمستان باعث یخ زدگی آن می شود.
پس شرکت ارائه دهنده خدمات باید مجهز به دستگاههای مدرن بوده و برای تهیه انواع آسفالت از مواد اولیه مرغوب استفاده نماید.
آسفالت برحسب نوع پروژه به سه دسته آسفالت سرد، آُسفالت گرم و آسفالت حفاظتی دسته بندی می شوند.
آسفالت سرد را معمولا به دو روش ترکیب در کارخانه و ترکیب در محل مورد پروژه مورد استفاده قرار می دهند.
قیمت آسفالت معمولا بسته به نوع آن و محل پروژه مورد نظر متفاوت می باشد و برای دریافت دقیق قیمت آسفالت مورد نظر بهتر است به مراکز معتبر تولید و پخش آُسفالت مراجعه نماید.
آسفالت امروزه یکی از مواد پرکاربرد در سطح کشور می باشد که می توان از آن در پارکینگ ها ، پشت بام ها و محوطه سازی مورد استفاده قرار داد.

آسفالت کاری و پخش آسفالت امروزه یکی از مشاغلی می باشد که اگر به فرد یا شرکت غیر معتبر سپرده شود ممکن است باعث هدر رفت هزینه های شما شود.
در تهیه یک آسفالت خوب باید از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده شود تا در باعث افزایش عمر مفید آسفالت مورد نظر شود.
مراکز تهیه و پخش آسفالت اکثر دارای اکیب اجرای آسفالت می باشند و می توانید پس از خرید اجرای آسفالت مورد نظر را نیز به این شرکت ها واگذار نماید.
برای پیدا کردن معتبرترین شرکت آسفالت کاری بهتر است به سابقه فعالیت و پروژه های انجام داده توسط شرکت را مورد بررسی قرار دهید.
خوشبختانه برخی شرکت ها در تهیه و ارائه خدمات آسفالت کاری از دانش روز دنیا بهره می ببرند و ماشین آلات به کار رفته در اجرای پروژه ها مطابق استاندارد بوده و باعث افزایش عمر مفید آسفالت می شود.
از عمده مشکلات آسفالت می توان به تکه تکه شدن و ایجاد نشست در بخشی از آسفالت محیط مورد نظر اشاره نمود.
برای جلوگیری از مشکلات قید شده  بهتراست از مشاوران و کارشناسان شرکت های معتبر برای اجرای پروژه های خود استفاده نماید.

 

۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

پیمانکاری آسفالت کاری

آسفالت کاری امروزه یکی از مشاغلی می باشد که اگر به فرد یا شرکت غیر معتبر سپرده شود ممکن است باعث هدر رفت هزینه های شما شود.
در تهیه یک آسفالت خوب باید از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده شود تا در باعث افزایش عمر مفید آسفالت مورد نظر شود.
مراکز تهیه و پخش آسفالت اکثر دارای اکیب اجرای آسفالت می باشند و می توانید پس از خرید اجرای آسفالت مورد نظر را نیز به این شرکت ها واگذار نماید.
برای پیدا کردن معتبرترین شرکت آسفالت کاری بهتر است به سابقه فعالیت و پروژه های انجام داده توسط شرکت را مورد بررسی قرار دهید.
خوشبختانه برخی شرکت ها در تهیه و ارائه خدمات آسفالت کاری از دانش روز دنیا بهره می ببرند و ماشین آلات به کار رفته در اجرای پروژه ها مطابق استاندارد بوده و باعث افزایش عمر مفید آسفالت می شود.
از عمده مشکلات آسفالت می توان به تکه تکه شدن و ایجاد نشست در بخشی از آسفالت محیط مورد نظر اشاره نمود.
برای جلوگیری از مشکلات قید شده  بهتراست از مشاوران و کارشناسان شرکت های معتبر برای اجرای پروژه های خود استفاده نماید.اکیپ مناسب در کنار ماشین آلات مجهز همواره داشتن یک آسفالت مناسب و یکدست را تضمین می نماید .
یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین کیفیت آسفالت مورد نظر می توان به محل پروژه مورد نظر اشاره نمود چرا که آسفالت مورد استفاده برای یک پشت بام متفاوت از آسفالت مورد استفاده برای جاده ها می باشد چرا که فشار وارد شده بر آسفالت جاده ها بیشتر از پشت بام می باشد.
آسفالت امروزه به روش های آسفالت سرد که به اصطلاح تراشه آسفالت می گویند و آسفالت گرم تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که از نظر کیفیت فرق چندانی با هم نداشته و بسته به نوع پروژه خود می توانید یکی را انتخاب نماید.
اگر به فکر خرید آسفالت با قیمت مناسب هستید بهتر است به مراکز تولید با نمایندگی های مجاز مراجعه نماید تا محصول مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری نماید.

آسفالت سرد یکی از بهترین نوع آسفالت ها می باشد که تفاوت چندانی با آسفالت گرم ندارد وشما می توانید از این نوع آسفالت برای پوشش محل مورد نظر استفاده نمائید .

برای تمامی پروژه ها بدون محدودیت می توان آسفالت سرد را تهیه حمل و اجرا کرد . آسفالت سرد چون حمل و نقل راحت تری دارد عمدتا کار با ان نیز آسان تر است و پخش آسفالت سرد نیز بسیار سریع تر صورت می گیرد . البته در اجرای این نوع آسفالت ممکن است قیر به مقدار کمی گرم شود اما در کل این اسفالت به اسفالت سرد یا همان تراشه اسفالت معروف است .

جهت تولید و یا استفاده از این نوع اسفالت کافیست به شرکت ما مراجعه نمائید .

باتشکر

۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

آسفالت کار تهران

شرکت ما یکی از بزرگترین شرکت های آسفالت کار تهران می باشد .

یکی از مشکلاتی که توسط شرکت های غیر متخصص به چشم می خورد عدم تشخیص شناسایی درست  آسفالت مورد استفاده می باشد.
همانطور که میدانید آسفالت مورد استفاده برای مکان های مختلف دارای فشار مختلفی می باشند. برای مثال آسفالت استفاده شده برای یک پشت بام فشار کمتری نسبت به آسفالت استفاده شده در یک خیابان دارد.
در همین راستا و جلوگیری از مشکلات ذکر شده بهتر است پروژه اسفالت کاری در تهران را به شرکت ایلات زاده بسپارید.
وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته آسفالت فشار وارد شده  را به طور یکنواخت تقسیم کرده بنابراین آسفالت مورد استفاده در کنار چسبندگی بالا، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 

جهت سفارش آسفالت و اجرای پروژه های آسفالت کاری و محوطه سازی در تهران و کرج و شهرهای اطراف با ما تماس بگیرید 

0912-3160509

 

بهتر است پروژهای اسفالت کاری در تهران را برای محوطه، خیابان، پارگه، پارگینک ها و... را به شرکت ما بسپارید چرا که  محصولات تولید شده این شرکت مطابق با آخرین تکنولوژی ها و استاندارهای جهانی می باشد.
شرکت ما برای راحتی شما انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم، تراشه آسفالت را با بهترین کیفت و مطلوب ترین هزینه ها در اختیار شما هم وطنان قرار داده است.
شرکت ما ثابت کرده است که در صدر بهترین و منصفانه ترین شرکت های اسفالت کاری در تهران و شهرای اطراف می باشد.
یکی از عوامل مهم دیگر در قیمت اسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف محل پروژه مورد نظر است چرا که اگر محل پروژه به نحوی باشد که امکان عبور و مرور ماشین آلات را بدهد از نیروی انسانی کمتری استفاده می شود .
ولی اگر محل پروژه مانع رفت و آمد ماشین آلات آسفالت کاری باشد باید نیروی انسانی بیشتری را به کار گرفت.

همچنین  می توانید برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط این شرکت ، به دفتر ما مراجعه نمایید تا از نزدیک نظاره گر کیفیت بالای محصولات و عادلانه بودن قیمت های ما باشید.
شرکت ما در کنار اسفالت کاری ، شیب بندی، زیر سازی و... را با دستگاههای پیشرفته انجام می دهد.
در پایان بهتر است یادآوری کنیم که شرکت ما در کنار اسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف اقدام به تخریب و جمع کردن آسفالت نیز نموده است.
همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد تخریب آسفالت نیز مانند آسفالت کاری نیازمند دانش و دستگا های مدرن می باشد که اگر فاقد یکی از اینها باشد ممکن است موقع تخریب آسفالت باعث آسیب  زدن به لایه های زیرین آسفالت می شود.
سالها تجربه کاری اسفالت کاری در تهران شرکت ما در زمینه آسفالت و ایزوگام ثابت کرده است که مشتریان ما رضایت صد در صدی از اجرای پروژهای ما داشته اند به نحوی که مشتری دائمی ما شده اند.
 بهتر است پروژهای اسفالت کاری در تهران را به شرکت ما بسپارید، تا با یک تماس در کمترین زمان ممکن پروژه شما را با بهترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت ها به اتمام برسانیم.
 

۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

اسفالت کاری در تهران

اسفالت کاری در تهران

شرکت آسفالت ما مفتخر است که اسفالت کاری در تهران را عهده دار شده است و رضایت صد در صدی شما را از کیفیت بالای محصولات خود و هم چنین منصفانه بودن قیمت های این شرکت جلب نموده است.
شرکت ما برای افزایش کیفیت  محصولات خود تمام تلاش خود را به کار بسته است ، که در همین راستا از آزمایشگا ها و تکنولوژی های روز دنیا را به کار گرفته است تا محصولاتی مطابق با استاندراد های جهانی را تولید و عرضه نماید.
موارد قید شده بالا باعث شده است شرکت آسفالت و ایزوگام ما آسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف را با بهترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت ها به انجام برساند.
وجود کارشناسان با تجربه و همچنین ماشین آلات پیشرفته و به روز باعث شده است کیفیت پروژه های انجام شده توسط شرکت ما چندین برایر شود.
همچنین شرکت ما برای اسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف دارای کارشناسانی هست که به محل مورد نظر مراجعه می نمایند و در صورت امکان آسفالت موجود را ترمیم کنند تا در هزینه های شما نهایت صرفه جویی به عمل آید.
آسفالت کاری در تهران  و شهرهای اطراف را بهتر است به شرکت متخصص بسپارید که دارای دانش چندین ساله و هم چنین دستگاهها و آزمایش های پیشرفته باشد.
اگر پروژه آسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف را به شرکت غیر متخصص بسپارید مشکلاتی را به بار می آورد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.
اولین مشکلی که برای پروژ آسفالت انجام شده توسط شرکت غیر متخصص پیش می آید تکه تکه شدن آسفالت می باشد که علت اصلی آن استفاده از مواد اولیه نامرغوب و ماشین آلات قدیمی می باشد.
از مشکلات دیکر شرکت های غیر متخصص می توان به شیب بندی و زیر سازی نادرست اشاره نمود که باعث جمع شدن آب در یک نقطه خاص می شود که باعث یخ زدن آب در فصل زمستان و ترک برداشتن آسفالت می شود.

شماره تماس جهت مشاوره و سفارش 

0912-3160509

شرکت ما برای آسفالت کاری تهران آماده همکاری با ادارات دولتی و خصوصی می باشد که این نوید را به شما میدهیم با یک بار عقد قرار داد با شرکت آسفالت و ایزوگام ما، مشتری دائمی ما در زمینه انواع آسفالت و ایزوگام خواهید بود.
خوشبختانه به دلیل وجود آزمایشگاه های پیشرفته و کارشناسان با تجربه در راس شرکت ما تمامی محصولات تولید شده این شرکت دارای استاندار جهانی می باشد تا رضایت صد در صدی مشتری را از محصول خریداری شده جلب نماید.
همچنین شرکت ما آسفالت کاری تهران را در اولویت کاری خود قرار داده است تا ساکنین محترم شمال تهران نیز از خدمات کم نطیر این شرکت بهره ببرند.
بهتر است برای آسفالت کاری به صورت تضمینی و شامل کلیه مراحل از حمل و نقل تا اجرای پروژه را در اسرع وقت به شرکت ما بسپارید.
شما می توانید برای دریافت دقیق قیمت آسفالت کاری تهران و همچنین محوطه سازی، فروش ،نصب و اجرای انواع ایزوگام در هر ساعت از روز با شرکت ما تماس بگیرید.
قیمت های منصفانه و عادلانه در کنار کیفیت بالای محصولات مارا در راس سایر شرکت های آسفالت کاری تهران قرار داده است.

۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی

آسفالت کاری شمال تهران

آسفالت کاری شمال تهران

از دیکر خدمات ارائه شده توسط شرکت ما آسفالت کاری در شمال تهران می باشد. شرکت ما با تلاش کارشناسان خود توانسته است آسفالت کاری شمال تهران را با بهترین کیفیت و قیمت های مطلوب ارائه نماید.
همانطور که مشاهده می شود امروزه استفاده از پوشش آسفالت در سطح خیابان ها، پارکینگ ها، پشت بام ها و... بیشتر از دهه های گذشته به چشم می خورد.
در همین راستا شرکت های زیادی اقدام به تولید و پخش آسفالت در شهر تهران نموده اند که یکی از موفق ترین و بزرگترین شرکت ها در این زمینه، شرکت آسفالت کاری ما می باشد.


شرکت ما مفتخر است که توانسته تمامی پروژه های آسفات کاری شمال تهران را در اسرع وقت و به بالاترین کیفیت ممکن به اتمام برساند.
این شرکت آسفالت کاری مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده که کیفیت محصولات تولید شده این شرکت را چندین برابر بالا می برد.
همچنین یکی دیگر از عوامل مهم در کیفیت آسفالت، استفاده از دستگاههای مدرن می باشد که خوشبختانه شرکت ما مجهز به ماشین آلات آسفالت کاری مدرن و به روز می باشد که علاوه بر تسریع در انجام پروژه ها ، کیفیت آسفالت محل مورد نظر را نیز بالا می برد.
آسفالت کاری نیز مانند سایر مشاغل نیازمند یک سری تخصص و دانش می باشد که اگر به شرکت غیرمتخصص  واگذار شود مشکلات و دغدغه های خاص  را به دنبال دارد.

 

شماره تماس جهت مشاوره و سفارش 

0912-3160509


قیمت آسفالت کاری شمال تهران بستگی به نوع آسفالت و محل مورد نصب دارد، همانطور که مطلع هستید نوع آسفالت به کار رفته در پارکینگ با آسفالت به کار رفته در جاده متفاوت می باشد، چرا که فشار وارد شده بر آسفالت جاده ها بیشتر از پارکینگ ها       می باشد.
شرکت آسفالت و ایزوگام ما، آسفالت کاری شمال تهران را مانند آسفالت کاری سایر مناطق پوشش تحت خود با کیفیت بالا و قیمت منصفانه ارائه می نماید.

 

خدمات ما در زمینه ایزوگام و آسفالت بسیار گسترده می باشد .تمام نقاط چهارگانه شهرتهران و همچنین استان البرز و شهر کرج توسط شرکت ایلات زاده پوشش داده می شود .

شرکت ما همچنین خدمات آسفالت کاری ئ راه سازی را در حد وسیعی انجام می دهد . شما می توانید برای تهیه انواع آسفالت در هر میزان و تناژ های بالا با ما همگاری نمائید . شرکت ما انواع آسفالت گرم و آسفالت سرد یا همان تراشه آسفالت را توسط ماشین آلات و تجهیزات مدرن و مناسب در محل پروژه به دست شما می رساند .

شما می توانید هم جهت تهیه و هم چهت اجرای آسفالت با ما تماس گرفته و تمامی مراحل صفر تا صد پروزه را به ما بسپارید . شرکت ما تمامی خدمات همچون زیرسازی شیب یندی ،اجرا و نظارت را خودش عهده دار خواهد شد .

هم اکنون می توانید در شهرهایی همچون شمس آباد شهریار اندیشه و ... نیز با ما تماس بگیرید و همکاری خود را با ما اغاز نمائید .

باتشکر

۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر خانی